تبليغاتX
گیاهان داروئی نینجاها
گیاهان داروئی نینجاها
وبلاگ پیوندی نینجوتسو بندر امام
تاثیر مصرف غلات وحبوبات در کاهش بیماری قلبی
مطالعات نشان می‌دهد،زنان مبتلا به دیابت نوع دو که انواع حبوبات، غلات و مواد غذایی سبوس دار را در برنامه‌ غذایی خود جای داده‌اند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در آنها کاهش می‌یابد.
به گزارش سرویس علمی پژوهشی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی دانشگاه پزشکی Harvard، طی آزمایشاتی بر روی 902 زن مبتلا به بیماری دیابت که به میزان زیادی حبوبات، غلات ومواد غذایی سبوس دار مصرف می‌کردند مشخص شد علایم انتخاب رگ‌های خونی موسوم به CRP و TNF-R2 که سبب بیماری‌های قلبی می‌شود به میزان کمتری در آن‌ها وجود دارد.
محققان بر این باورند زنان مبتلا به بیماری دیابت علاوه بر مصرف زیاد غلات و نان‌های سبوس دار به مصرف سبزیجات و میوه‌ها مانند سیب، گوجه فرنگی و همچنین ماست ترش بپردازند، زیرا این مواد اسید گلسیرک کمی دارند و سبب هضم سریع کربوهیدرات می‌شود و ممکن است از عواملی که سبب بروز مشکلات قلبی می‌شود جلوگیری کند.
|+| نوشته شده توسط جعفر شروکی در یکشنبه سی ام بهمن 1384 ساعت 9:41 |